A list

2011-12-20

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina och Linas otroligt störda ideer,hah.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sminkade mig.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på tjuvarnas jul haha.
Det sista du sa högt? Mm, hej.
Det senaste någon sa till dig: Hej då.
Vad har du druckit idag? Juice och vatten.
Vad var det senaste du åt? En pepparkaka.
Vad var det senaste du köpte? Minns inte.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och dystert.
Godaste glassmaken? Tjaoo vet inte, men Ben&Jerrys glassar är ju goda
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja.
Sover du tungt? Näe, vet inte riktigt hehe.
Drömmer du mardrömmar? Nej det är väldigt sällan jag gör det.
Trivs du med ditt jobb? Går i skola.
Favoritklädsel? Jeans och ett löst linne.
Favoritlåt just nu? Drake ft. Rihanna - take care, men om det är min favoritlåt just nu vet jag inte.
Vad ser du om du tittar till höger? En massa saker.

Vad gör dig glad just nu? Att det snart är jullov.
Vad ska du göra härnäst? Vet inte riktigt, kanske gå ut och gå? Skulle kanske bli piggare av det.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trööött.
Favoritgodis? Typ lösgodis.
Kläder just nu? Svarta byxor, vitt linne och en svart kofta.
Sommarplaner? Kalifornien (ni skulle bara veta hur mycket jag längtar), sommarjobb om jag hittar ett, får hoppas iaf behöver verkligen pengar!
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? Natt, inget snack om saken.
Vad är viktigast för dig? Vänner o. familj.
Är du kittlig? Nej.
Snarkar du? Noup.
Stjärntecken? Vädur.
Äckligaste insekten? Spindlar och andra små kryp.
Stökigt el välstädat ? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Jullovet o. julafton. Och såklart till sommarlovet.
Vad är din bh för färg som du har på just nu? Vit.


Denna lista har jag hittat HÄR , hoppas det är okej att jag tog den :)


1 Comments

2011-12-25 @ 11:37:40

haha jodå de e lungt :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback