right now

2011-10-25

Jag är ledsen över: Att det är kallt ute..
Jag äter helst: äkta fetaostsallad ,fast bort med alla oliver!
Det finaste jag vet är: Molly,finns inget sötare. Aa men nä men det finns mycket fint i världen, den är fylld med vackra ting.Haha.
Jag läser: Bloggar ..Favoriterna är Angelica Blick, Victoria Törnegren, Hannalicious , maja Tannå, fashiontoast mm.
Men jag läser nog även böcker, just nu första Vampire diaries boken ,blev lite tvärttom eftersom jag redan läst andra boken hehe.
Och så läser jag Elle.
Min drog är: Weheartit och Coldplay-Paradise ,det skall ni veta att är äkta musik!
Dagens behov: Nya hörlurar till min ipod ,mina har gått sönder (sad face)

Jag blir nostalgisk av: Vet inte exakt vad ordet nostalgisk betyder ,kunde knappt stava det haha. Men ja jag tror iaf att det är nåt som hänt, nåt förflutet liksom ,men säg gärna till om jag är helt på fel väg.
Men tja mitt svar är av att titta på gamla bilder och filmer(asså då hemgjorda hahah) ,hehe gamla goda tider är nog det bästa :)
Jag tittar helst på: Den listan kan göras väldigt lång ,men tex. gossip girl, DH(sitter alltid och skrattar för mig själv när jag kollar på det) , OTH, The secret circle, Vampire diaries, 90210 mm. Men som sagt är en serie nörd!

2 Comments

2011-10-25 @ 23:01:45

Jag lottar ut två presentkort á $80 hos Romwe.com på min blogg! In och tävla vettja :) Kram på dig! ♥

2011-11-09 @ 19:31:27

coldplays paradise är underbar!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback